Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Wątek zamknięty
I. Wstęp
Poniższy regulamin określa prawa i zasady postępowania użytkownika serwera My Real Life obowiązuje każdego kto wejdzie na niniejszy serwer.
II. Użytkownicy powinni:
1. Zachowywać się w sposób kulturalny
2. Pomagać nowym graczom.
3. Omawiać sprawy prywatne na PM.
4. Słuchać się moderatorów oraz przede wszystkim administracji.
5. Używać języka polskiego poprawnie językowo i gramatycznie.
6. Zgłaszać za pomocą komendy "/raport id powód" wszystkie przypadki łamania regulaminu,
7. Sprawiających problemy użytkowników zgłaszać do supportów, ponieważ administracja jest zajęta ważniejszymi sprawami.
8. Pisać raporty na swoje id z powodem który przedstawia dany problem, jeśli nie dotyczy to innego gracza.
9. Jeżeli kiedyś będzie pytanie czy akceptujesz regulamin serwera to ty odpowiadasz "A i owszem"
III. Zabrania się:
1. Punkty dotyczące administracji
a) Przeszkadzanie w pracy administracji (od baja do bana).
b) Wyzywania administracji (ban do 7 tygodni) .
c) Pośpieszania administracji (Od muta do bana).
d) Oszukiwania administracji (Ban do 7 dni).
2. Punkty dotyczące graczy
a) Wyzywania innych graczy OOC (30 minut muta).
B) Oszukiwania innych graczy (Od kary finansowej do bana do 7 dni).
c) Zabijania graczy bez powodu (od baja do bana).
d) Reklamowania innych serwerów (BAN PERMANENTNY).
e) Pisania w dużych ilościach wiadomości na jakimkolwiek czacie/SPAM (Od muta do kicka).
f) Podszywania się pod innych graczy (Od baja do bana)
g) Reklamowania swojego biznesu, handel na czacie globalnym (od muta po baja)
h) Nadużywania telefonu komórkowego (od baja do bana)
i) Posiadania więcej niż jedno konto (ban)
j) Handlowania elementami rzeczywistymi oraz kluczami do gier, kodami PSC itp. w zamian za środki oraz przedmioty wirtualne takie jak m. in. pojazdy, wirtualna waluta, domy, biznesy, miejsca pracy (Od miesięcznego bana do bana permanentnego)
k) Malowania obraźliwych bądź wulgarnych tagów w miejscach publicznych oraz w miejscach prywatnych i w innych, w których może to urazić graczy bądź Administrację.
3. Punkty dotyczące zachowania się w frakcji oraz używania itemów
a) Puszczania wulgarnej muzyki z Boomboxa(od baja do kicka).
b) Handlu przedmiotami frakcyjnymi (kara finansowa lub BAN do tygodnia). Osoba, która kupi przedmioty musi liczyć się z tym, że mogą zostać one usunięte a pieniądze, za które kupił dany przedmiot nie ulegają zwrotowi.
c) Odejście z frakcji przed upływem jednego tygodnia od dołączenia (kara finansowa w wysokości 2500$).
d) Używania przedmiotów frakcyjnych poza pracą (BAJ).
e) Bycia zalogowanym do pracy[nawet w biznesach!] poza miejscem pracy lub bez auta służbowego (od kicka do bana).
1. Jeśli użytkownik otrzyma bana permanentnego w grze, otrzymuje tego bana także po tygodniu na forum, jeśli nie próbuje się odwołać od kary.
2. Kary podane są w nawiasie okrągłym.
3. Kara w nawiasie jest zakresem kary za pierwsze wykroczenie, następne kary zależą od administracji/supporta rozpatrującego daną sprawę. Oczywiście kary mogą być niższe lub wyższe od tych podanych w nawiasach nawet za pierwszym razem.
IV. Postanowienia końcowe.
1. Administracja rezerwuje sobie prawo do modyfikacji regulaminu w każdej chwili.
2. Jeżeli przeczytałeś regulamin w punkcie, który pyta o regulamin wpisz "Rzeczywiście..."
Oczywiście nie można tego regulaminu stosować bez mojej zgody poza tym forum. ~ Wesoly
RCON, Szef San Andreas Police Departament (SAPD)
Offline
Strony: 1
Wątek zamknięty